Post by quiticoncycarf on Mar 13, 2022 11:14:12 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ geluksboom - plant je eigen boom ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ geluksboom - plant je eigen boom IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt veel uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ geluksboom - plant je eigen boom 2022 version ▞▞▞
Het is vrij matig. Niet veel tijd waard.
ik vind dit spel echt leuk!!
Geweldig voor wat het is. Eenvoudig en gemakkelijk te gebruiken. Precies wat ik zocht en helpt bij het leren van de dagelijkse verzorging van planten. Bedankt voor de app!
Ik wil dit spel heel graag testen! Ik hou van bomen! Ik hou zo veel van ze! Ik hou zoveel van ze dat ik nog steeds van ze hou! Ik ben zo trots op de persoon die dit spel heeft gemaakt!
Na de laatste update kan ik de gezondheidsknop van de meststof/conditioner niet langer gebruiken om mijn boom te genezen.
Deze applicatie is goed en eenvoudig bu5 bevroor of bleef veel hangen. Bovendien kun je niet meerdere planten of bomen tegelijk hebben (je kunt maar voor één boom zorgen). Ik gebruik deze app al meer dan 1 maand.... De potten, achtergronden en andere decoratieve dingen kunnen beter. Hoe lang heb je om de boom te laten groeien?? Het is 58 dagen voor mij......
ik kan dit spel niet spelen. allereerst wat ik doe?
Ik hou zo veel van dit spel
Dit spel is leuk. Waar ik een hekel aan heb, is dat wanneer ik een niveau bereik dat ik nieuwe dingen kan ontgrendelen. Maar dan wordt het gewoon een ander object en een ander niveau om het te claimen. Wat is het punt? Moet ik het genoemde niveau bereiken om de objecten te claimen? Als ik boven het niveau ben, veranderen de objecten in de winkel? Dit is oneerlijk. Het is al zo vaak gebeurd en ik ben het zat.
Heel eenvoudig, er kunnen slechts 4 acties worden uitgevoerd, upgrades kunnen worden uitgevoerd naar de 4 acties als u een advertentie bekijkt of premium koopt, behalve dat de advertenties niet werken.
Het is erg leuk, ontspannend en erg goed. STERK AANBEVOLEN!
nep!! Niks gebeurt! Verspilling van tijd en Net..👌👌👍👍
Goed spel Ik ben net begonnen en de boom groeit net zo lang als je het in het echt doet
Het valt wel mee. Het is alsof je echt plant, maar dan op een mobiele telefoon.
Ik hou van het spel, het is leuk voor sommige mensen, niet voor anderen, maar ik vind het leuk
Leuk en schattig, maar ik stel voor dat je het zo maakt dat door op de widget te tikken de app wordt geopend
Geweldig
ラッキーツリー - 自分のツリーを植える ミニゲーム jwdn
zo zo tof!
Deze app ziet er geweldig uit app
Deze app heeft geholpen met mijn angst, maar het is voor iedereen anders ✌😊✌
de zon op lvl 115 is vreemd
Goede applicatie. Voelt fijn om een plant in mijn telefoon te laten groeien. Kan beter.
goed werk
Ik ben dol op deze app. Het is geweldig. En je kunt er echt voor zorgen als een normale plant die zo geweldig is.
Vind dit spel leuk
Kunnen we wilgen en oudere bomen planten?
Het is een eenvoudige app, maar het geeft me een heerlijke tijd. Het plantje is erg leuk!
Letterlijk gewoon een scherm met afbeeldingen erop. Laat me niets tikken.
Niet veel diepgang, maar het spel is precies wat het zegt dat het is. Ik heb een huisdierplant op mijn telefoon die ik af en toe water geef en hij groeit. Geen stress. Best cool om een digitale plantenvriend te hebben.
Glücklicher Baum - pflanze deinen eigenen Baum Gelegenheitsspiele ouw
👍
zo leuk en eenvoudig en ik kijk ernaar uit om de app elke dag te openen 😊
Laat me het niet spelen
Ice Scream 1: Horror Neighborhood ஆர்கேட் khm
Awwwwli
Super geweldig 👍🍰 super 🆒 stellair concept 💋 JADORE alles Lieveling niemand doet het zoals jij!!! #Briljante periode.
Erg leuk en helpt bij het vormen van een gewoonte van zorgzaamheid
Heel saai
Leuke app, maar repareer de widget die niet wordt weergegeven nadat de telefoon uit en aan gaat.
De graphics ontbreken, het is buggy, de items zullen op hun plaats blijven zitten, de achtergrond zal glimmen en verdwijnen, de decoraties zijn niet op hun plaats en ik zou willen dat je het gras kon veranderen als je de buitenkant ontgrendelt. De enige reden waarom het geen een is, is omdat het precies doet wat het zegt. Je laat een boom groeien. Afgezien van de basisfuncties, ontbreekt het en bevat het fouten. Ik ben op dag 107, 1510 bladeren, niveau 80, en het is 38,82 lang. Ik speel al een tijdje en zou graag veranderingen zien.
Het is zo goed dat je voor de plant moet zorgen en ervoor moet zorgen dat hij past bij gezondheid, water, helder, licht,
Het werkt niet
Kan niet overzetten naar nieuw apparaat